לוח סדנאות אביב 2023 – כולנו חולמים להצליח

-

 

כבעלת ידע רב בכל תחומי האפיה, פיתחתי מאות מתכונים עבור מדורי אוכל ידועים ומותגים מפורסמים ואני שמחה להזמין אתכם לסדנאות שלי שינגישו לכם את הידע והתשוקה שלי לתחום, בדרך מקצועית וחווייתית.

מה תקבלו בסדנאות שלי?

  • קבלת פנים מכל הלב עם פינת קפה, תה ומאפה טרי
  • סדנה פעילה, חווייתית ומעשית, כאשר המשתתפים מכינים יחד איתי את רוב המנות
  • יחס אישי לכל משתתף, עד 10   משתתפים בכל סדנה
  • כ-4 שעות של לימוד טכניקות ומיומנויות, איתכם צעד צעד עם כל הסודות וכל הטיפים
  • הסדנה מתקיימת במטבח המאובזר שלי, בראש העין, כל המרכיבים איכותיים וכשרים למהדרין
  • כל משתתף מקבל חוברת עם המתכונים של הסדנה וחוזר הביתה עם שקיות מלאות בכל טוב מעשי ידיו

 

אפשר לתאם מועדים אחרים עבור קבוצות כגון מפגש חברות, אחיות, בת מצווה, יום הולדת, גיבוש או כל אירוע אחר. 

 

 

חייב אדם הכרת הטוב

אני מסתכלת על לוח הסדנאות של החודשים האחרונים ומתמלאת שימחה מכל מה שקרה במקום שלי, אני בתור מורה, אני בתור מעצבת ומשווקת, מבשלת, מארחת…. ואני בתור אישה שכל כך נהנית להכין ולתכנן את הסדנאות האלו..אני גם אוהבת לשבת ולכתוב מתכונים, לחשוב על רעיונות שיפתיעו, להכין את המצרכים בצורה נאה ונגישה, ולקנות עוד אביזר שישדרג את החוויה.
 
ולכן חשוב לי להגיד תודה גדולה לילדים שלי שנותנים את המרחב שאני צריכה ביום הסדנה, תודה לבנות הגדולות שלי שמעודדות ועוזרת לי בהגהה, בצילומים, וגם בעידוד! תודה לדנה שאיתי יד ביד דואגת שהסדנה תתקתק, ותודה גדולה גדולה לכל אחת ואחת שהגיעה להשתתף בסדנה, אתן נהדרות, זכות גדולה בשבילי להיות איתכן בתהליך הזה של לימוד וחוויה.
 
רבים מכן ביקשו ממני כבר עכשיו לקבל את לוח הסדנאות הבא, אז הנה, עכשיו אני ניגשת לאחת המלאכות הכיפיות ביותר, אני יושבת מול הלוח שנה ומשבצת סדנאות, מנסה לדמיין מה הייתן רוצות ללמוד, מה ישמח אתכן, מה יעשיר אתכן, יש לי כל כך הרבה לתת, ואני רק צריכה לדייק את עצמי ולצמצם את הידע שלי לדי סדנה מודולריות, עם מתכונים כיפים שישדרגו לכן את חווית הבישול והאפיה. נכון שכיף?
 
 
 

יש לי חולשה לטבלאות

 

כל מי שמכיר אותי יודע שכל מחשבה, כל רעיון, מתורגם אצלי מייד לטבלה. לעבוד מול טבלה זה תמיד עושה סדר ונותן סוג של מרגוע לנפש שהיא יודעת לקראת מה היא הולכת, אבל מעבר לזה, אני אוהבת להכין טבלאות. עצם ההכנה של הטבלה נותן לי חיוך. של חתול שקיבל את החלב שלו.

כשהכנתי את הטבלה הזו, של חודש פברואר, ההנאה הייתה מכופלת. גיליתי שתשתית האתר לא יודעת להכין טבלאות ולכן הייתי צריכה להוריד תוסף, ואז גיליתי שהתוסף יודע להכין רק טבלאות בסיסיות, ואם אני רוצה להוסיף צבע וקווים לטבלה שלי…אני צריכה לדבר HTML. יותר מ- 20 שנה שלא כתבתי שום קוד ונרתעתי לרגע, אבל אחר כך לזר החיוך של החתול: כתבתי, לא עבד, כתבתי, שוב לא עבד, שיניתי ניסיתי שוב ושוב…ובסוף הצלחתי להפיק קוד תקין שעשה בדיוק מה שרציתי. זה היה חלב משובח.

 

 

 

ולפעמים יש חלב מקולקל…לפני מספר ימים קיבלתי הודעה מגלית שבנתה ומתחזקת לי את האתר, התברר שהתוסף שבעזרתו כתבתי HTML יכול לגרום לפרצה במערכת ומוטב להסיר אותו..לקח לי זמן לעקל (הטבלה הייתה כל כך יפה!!), וגם למחול על כבודי (הרי זה אני בניתי אותה לבד!!), אבל בטיחות מעל הכל.  

אז במקום טבלה מקושרת שילבתי תמונה בלתי מקושרת, ובהמשך אצור קישורים בדרך אחרת. לכל שאלה תמיד אפשר לפנות אלי:

מרילין איילון, 0523567818

 

 

לפרטים נוספים צרו קשר