
עוגת דבש לחה ועסיסית, קלה להכנה
עוגת דבש פשוטה להכנה וכל כך טעימה, מהסוג הלח והעסיסי (לעומת החנק שלא עובר בגרון). אני מכינה את העוגה הזו כל שנה, יותר מ- 10

עוגת דבש פשוטה להכנה וכל כך טעימה, מהסוג הלח והעסיסי (לעומת החנק שלא עובר בגרון). אני מכינה את העוגה הזו כל שנה, יותר מ- 10

אלו עוגיות טוניסאיות מסורתיות שאנחנו נוהגים לאכול בסיומו של יום הכיפורים לצד תה חם או משקה שקדים צונן (אורז'ה). העוגיות עוברות אפיה כפולה ולכן הן

פאי מעולה, במרקם נמס בפה וקריספי גם יחד, במתיקות מאוזנת. טעים ביותר תבנית פאי בקוטר 24-26 לבצק: 300 גרם (2 כוסות גדושות) קמח לבן

כל אחד צריך שיהיה לו מתכון אחד מושלם לדובשניות, אחד שהולך איתו כל שנה מבלי שיצטרך לחפש מתכונים אחרים, שמרו את המתכון הזה, כי דובשניות

איזה כיף, חשבתם לקבל מתכון אחד אבל קיבלתם 2 !! מתכון אחד של פרגיות ברוטב יין וענבים, ומתכון שני של קרוקט (לביבה) תפוחי אדמה וכרשה.

קרה הדבר ומצאתי את עצמי בסוף החופש הגדול ב"אושר עד", סניף ירושלים. הסדרנים העמיסו על המדפים ארגזים עם עופיונים ואני נעמדתי ורק דמיינתי באיזה אופן

כשבערב ראש השנה מברכים על "שנה מתוקה" יוצאי עיראק הנמנעים מאכילת דבש (שנאמר "לֹא מִדֻּבְשְׁךָ וְלֹא מֵעֻקְצְךָ") מתענגים על מרקחת זו. את אופן הכנת המעדן

בחגים אני אוהבת להגיש תוספות חגיגיות, שיש להם גם טעמים מיוחדים וגם מראה מהודר. הנה דוגמה שמתאימה מאוד לערב חג הבא עלינו לטובה. יש כאן

היום אני רוצה להציע לכם את המנה המנצחת שאני נוהגת להכין בראש השנה: תבשיל בשר רך מאוד מאוד, ומתובל בלי להתנצל. את התבשיל אני אוהבת

תפריט ראש השנה ערב חג ראשון כשגדלתי ותפקיד האירוח של ראש השנה עבר אלי, גיליתי שה "סימנים" שאצלנו היה נהוג להגיש